Frequently Asked Questions About ePronoia - Πολίτες

Ηλεκτρονικά, η απάντηση- Βεβαίωση στους πολίτες θα αποστέλλεται μόνο για τα παρακάτω αιτήματα και μόνο για αιτήματα, που αφορούν τα 12 ΚΚΠ και το Παπάφειο, Δομές της ΓΓ Πρόνοιας:

  • Αίτηση Βεβαίωσης Φιλοξενίας σε ΜΚΦΠ
  • Αίτηση Βεβαίωσης ανάδοχης οικογένειας
  • Αίτηση Βεβαίωσης χορήγησης επιδόματος αναδοχής
  • Αίτηση Βεβαίωσης παροχής εθελοντικής εργασίας

Για τα υπόλοιπα αιτήματα, το αίτημα διαβιβάζεται ηλεκτρονικά στη αρμόδια υπηρεσία, με όλες τις απαιτούμενες ρυθμίσεις  για τη διαφύλαξη εμπιστευτικότητας της αίτησης και με κρυπτογράφηση των στοιχείων. Στη συνέχεια εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της υπηρεσίας, θα επικοινωνεί με τους πολίτες για την διαχείριση του αιτήματος, για περαιτέρω πληροφορίες ή για τον ορισμό συνάντησης.

Ηλεκτρονικά, η απάντηση- Βεβαίωση στους πολίτες θα αποστέλλεται μόνο για τα παρακάτω αιτήματα και μόνο για αιτήματα, που αφορούν τα 12 ΚΚΠ και το Παπάφειο, Δομές της ΓΓ Πρόνοιας:

  • Αίτηση Βεβαίωσης Φιλοξενίας σε ΜΚΦΠ
  • Αίτηση Βεβαίωσης ανάδοχης οικογένειας
  • Αίτηση Βεβαίωσης χορήγησης επιδόματος αναδοχής
  • Αίτηση Βεβαίωσης παροχής εθελοντικής εργασίας

Για τα υπόλοιπα αιτήματα, το αίτημα διαβιβάζεται ηλεκτρονικά στη αρμόδια υπηρεσία, με όλες τις απαιτούμενες ρυθμίσεις  για τη διαφύλαξη εμπιστευτικότητας της αίτησης και με κρυπτογράφηση των στοιχείων. Στη συνέχεια εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της υπηρεσίας, θα επικοινωνεί με τους πολίτες για την διαχείριση του αιτήματος, για περαιτέρω πληροφορίες ή για τον ορισμό συνάντησης.

Για κάθε ένα από τα αιτήματα, ο χρήστης/ πολίτης συμπληρώνει τουλάχιστον τα υποχρεωτικά πεδία της αντίστοιχης με το αίτημά του ηλεκτρονικής φόρμας και έχει την δυνατότητα να επισυνάψει τα απαραίτητα έγγραφα που συνδέονται με το αίτημά του.

Κατά την ηλεκτρονική υποβολή του αιτήματος, ο χρήστης/πολίτης  μπορεί να επιλέξει την Μονάδα/ Φορέα από οποία επιθυμεί να λάβει τη βεβαίωση, εφόσον τη γνωρίζει. Σε διαφορετική περίπτωση ή όταν ο χρήστης/πολίτης  δεν γνωρίζει τον αρμόδιο Φορέα,  το αίτημα, διαχειρίζεται από το Ε.Κ.Κ.Α. ως διαχειριστή του Εθνικού Μητρώου Παιδικής Προστασίας και διαβιβάζεται στο αρμόδιο Φορέα.

Μετά την υποβολή του αιτήματος, το σύστημα δημιουργεί ένα μοναδικό κωδικό αιτήματος,  δημιουργεί ένα νέο έγγραφο στην εφαρμογή ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου των κρατικών Δομών του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (12 Περιφερειακά Κ.Κ.Π., Παπάφειο και Ε.Κ.Κ.Α.). Η εφαρμογή αποστέλλει στο χρήστη/πολίτη email / sms με την ημερομηνία υποβολής και τον αριθμό πρωτοκόλλου του αιτήματος του στον Φορέα.

Τα ηλεκτρονικά αιτήματα που θα διαχειρίζεται το εν λόγω υποσύστημα είναι τα κάτωθι:

  • Αναφορά «Παιδί σε Κίνδυνο»
  • Αίτηση Φιλοξενίας παιδιού σε ΜΚΦΠ
  • Αίτηση Βεβαίωσης Φιλοξενίας σε ΜΚΦΠ
  • Αίτηση Αναζήτησης Ριζών
  • Αίτηση πληροφοριών διαμονής σε ΜΚΦΠ
  • Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για Υιοθεσία
  • Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για Αναδοχή
  • Αίτηση Βεβαίωσης ανάδοχης οικογένειας
  • Αίτηση Βεβαίωσης χορήγησης επιδόματος αναδοχής για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα
  • Αίτησης παροχής εθελοντικής εργασίας
  • Αίτηση Βεβαίωσης παροχής εθελοντικής εργασίας
  • Αίτηση επιβεβαίωσης εγκυρότητας Ηλεκτρονικής Βεβαίωσης

Αίτημα για παροχή υπηρεσίας ή χορήγηση βεβαίωσης μπορούν να υποβάλλουν πολίτες και φορείς.

Ωστόσο προκειμένου τα αιτήματα να είναι προσβάσιμα σε όλους τους πολίτες, απαιτείται πρώτα να έχουν εγγραφεί στη διαδικτυακή πύλη (user registration) και να έχουν ταυτοποιηθεί για να ώστε το σύστημα να ελέγχει την εγκυρότητα των στοιχείων που υπέβαλε ο χρήστης  και να έχουν πρόσβαση και στις ηλεκτρονικές βεβαιώσεις.

Εξαίρεση αποτελεί η Αναφορά «Παιδί σε Κίνδυνο» η οποία θα είναι προσβάσιμη σε όλους τους πολίτες χωρίς να χρειάζεται να έχουν εγγραφεί στη διαδικτυακή πύλη καθώς όπως ορίζει και το θεσμικό πλαίσιο της παιδικής προστασίας, οι αρμόδιες υπηρεσίες κινητοποιούνται ακόμη και σε περιπτώσεις ανώνυμων αναφορών για ενδεχόμενη ύπαρξη παιδιού σε κίνδυνο.

Corporate Site - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.